نمی دونم.........
theme designer :

x-themes.blogfa.com



‏(‏‏(بعد از تو دیگه مرد نیستم اگه بخندم‏)‏‏)‏

نمي دونم که چرا هر وقت به تو مي رسم ، نمي توانم از تو

بگويم. براي گفتنت واژه کم مي آورم. به هر حال ، بدان

که بيشتر از اين حرف ها و واژه ها برايم معنا مي دهي

 

 

وفاي شمع را نازم كه بعد از سوختن ...به صد خاكستري در دامن پروانه ميريزد...نه چون انسان كه بعد از رفتن همدم... گل عشقش درون دامن بيگانه ميريزد

 

 

هي فلاني مي داني ؟ مي گويند رسم زندگي چنين است...

مي آيند.... مي مانند.... عادت مي دهند.... ومي روند.

وتو در خود مي ماني و تو تنها مي ماني

راستي نگفتي رسم تونيز چنين است؟.... مثل همه فلاني ها
....؟

 

دستهایم برایت شعرمی نویسند اماهرگز نخواهی خواند
اتش عشق درچشمانم غوطه می زند ولی هرگز نخواهی دید
نه،توهرگزمرانخواهی فهمید ومن بااین همه اندوه ازکنارت خواهم گذشت
و باز تو درک نخواهی کرد

 

خیلی غمگینم

خیلی.........



نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت19:47---17 مرداد 1391
سلام مطالب وبتون و دوست داشتم
خوشحال میشم به منم سر بزنین و نظرتونو راجبه وبم بگین.


پریسا
ساعت19:47---17 مرداد 1391
سلام مطالب وبتون و دوست داشتم
خوشحال میشم به منم سر بزنین و نظرتونو راجبه وبم بگین.


mahsa
ساعت11:17---16 مرداد 1391
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤


minaa
ساعت17:05---15 مرداد 1391
گنجشک میخندید به اینکه چرا هرروز بی هیچ پولی برایش دانه میپاشم... من میگریستم به اینکه حتی اوهم محبت مرا از سادگی ام میپندارد

آرتمیس
ساعت13:01---15 مرداد 1391
دلهای پاک خطا نمیکنند

سادگی میکنند

و امروز سادگی پاکترین خطای دنیاست.


shohleh
ساعت18:57---14 مرداد 1391
سلام.مهران؟؟ تا كي ميخوايي غمگين باشي؟امروز تولد كريم اهل بيته.اومدم بهت تبريك بگم.خواهشا محكم باش.تازه اول راهي .ميدوني بايد چقدر اب ديده بشي؟لطفا محكم باش همشهري.كم نياريا.ميخوامتا. يا علي

ایوب
ساعت18:34---14 مرداد 1391
سلام

بایک غزلی ساده به روزم
ای کاش بیایی و بخوانی


ریحانه
ساعت1:03---14 مرداد 1391
سلام اپم دفعه قبل که قابل ندونستین این دفعه تشریف بیارین

ش
ساعت18:49---13 مرداد 1391





mina
ساعت11:41---13 مرداد 1391
دعای باران چرا؟ دعای عشق بخوان! این روزها دلها تشنه ترند تا زمین. خدایا کمی عشق ببار.
من آپم زود باش بیا


دختران دریا
ساعت23:33---12 مرداد 1391
همیشه دلتنگی به خاطر نبودن شخصی نیست !

گاهی به علت حضور کسی در کنارت است ؛

که حواسش به تو نیست !!!



سلام ... طولانی شده نبودنتون ...! به امید دیدن مطالب جدید و حضور دوبارتون ...


تنها
ساعت9:47---12 مرداد 1391
میگویند که زنــدگـــی زیـبـــاســـت...

می گویند که عــشـــق شیــریــن اســت ...

می گویند!!! ولـــی نمی بیــنـــم...

چه تـعــاریــف مبهــمی دارنــــــــــــد!


mahtab-a
ساعت11:09---10 مرداد 1391
آهای سرنوشت... اسکار حق توست، سالهاست که مرا فیلم کرده ای!

سپیده
ساعت4:47---10 مرداد 1391
سلام مهران به منم سر بزن منم اصفهانی هستم دوست دارم با همشهریم تبادل لینک کنم منتظرت هستم

ramin
ساعت1:35---9 مرداد 1391
تصمیم خداوند از قدرت درک ما خارج است اما همیشه به سود ما می باشد.


اپم


باران
ساعت22:11---8 مرداد 1391
سلام داداش مهران آبجی سوگندم.خوب هستین؟سوگند خیلی از شما میگه.همش میگه که داداش کوچولوش هستین.من لینکتون کردم.امیدوارم شمام منو لینک کنین و بهم سر بزنین همیشه

H_Darkness
ساعت14:39---8 مرداد 1391
بی انتهاترین جاده دنیا، جاده معرفت است و کمتر کسی قادر به پیمودن آن است. آهای تو که انتهای جاده ای! سلام!
.
.
.
سلام داداش. ممنون که سر زدی. آپم بهم سر بزن.


yekta
ساعت11:00---8 مرداد 1391
تمام تنم می سوزد از زخم هایی که خورده ام
دردِ یک اتفاق که شاید با اتقا قِ تـو
دردش متفاوت باشد ویرانم می کند
من از دست رفته ام ، شکسته ام
می فهمی ؟
به انتهایِ بودنم رسیده ام ؛
اما اشک نمی ریزم
پنهان شده ام پشتِ لبخنـدی که درد می کند




ریحانه
ساعت10:58---8 مرداد 1391
سلام اپم بیاااااااااااااا

ramin
ساعت1:06---8 مرداد 1391
اگر تنهاترین تنها شوم، باز خدا هست، او جانشین همه ی نداشتن های من روی زمین است. (دکتر علی شریعتی)


مرسی زیبا بود


عاشقانه
ساعت13:25---7 مرداد 1391
کاش میشد اشک را تمدید کرد مدت لبخند را تمدید کرد. کاش میشد در میان لحظه ها لحظه دیدار را نزدیک کرد.
اپم


sogand
ساعت16:18---6 مرداد 1391
سلام داداشم.عزیزم ببخشید.باور کن این مدت فرصتی نداشتم که بیام.شرمنده که خبرت نکردم.الان آپم بیا

محمد
ساعت0:14---6 مرداد 1391
سلام مهران چطوری؟ چرا این همه غمگین؟ دنیا ارزششو نداره یه کم شاد باش درکت میکنم بهم سر بزن داداش خوشحال میشم

لقمان
ساعت18:58---5 مرداد 1391
سلام دوست عزیز
آپم بدو بیا
دیر نکنی
منتظرت هستم


tiger
ساعت5:06---5 مرداد 1391
سلام مهران لینکت کردم دوست داشتی منو لینک کن
وبت خیلی قشنگه بازم بهم سر بزن


نوشا
ساعت10:42---4 مرداد 1391
سلام
آپم داداش گلی
چرا آپ نمیکنی پس؟


ramin
ساعت21:16---3 مرداد 1391
حرف را بايد زد

درد را بايد گفت

سخن از مهر من و جور تو نيست







سخن از تو







و متلاشي شدن دوستي است



و عبث بودن پندار سرورآور مهر


ramin
ساعت12:53---3 مرداد 1391
به کوتاهی لحظات با هم بودن منگر،به وسعت لحظاتی نگاه کن که به یادت هستم..

mersi


شعله
ساعت14:30---2 مرداد 1391
عشق نور است که هرچه را در مسيرش قرار بگيرد - از جمله قلب ها را - از خود روشن مي سازد!
سلام مهران گل.امیدوار باش.دل مهربونت همیشه روشن نگه دار.



شعله
ساعت18:08---1 مرداد 1391
صبر کن عشق تو تفسیر شود بعد برو ، یا دل از ماندن تو سیر شود بعد برو ، خواب دیدی که دل دست به دامان تو شد ، تو بمان خواب تو تعبیر شود بعد برو !خیلی زیبا بود.

زهره
ساعت16:11---1 مرداد 1391
این دنیا زندان مومن و دیاری فانی است



و انسان در این دنیا مسافری بیش نیست



و روزه بر مسافر واجب نیست



(ستاد روزه خواران

سلام آهنگ وبلاگت خیلی زیباست لینکت کردم


Rahman
ساعت11:28---1 مرداد 1391
عشق يـــعنی :
با وجود هـــــــزار دليل برای رفتــن ...
دنبال يه بهونه باشی ؛ واسه موندن ... !!!


amir17
ساعت22:55---31 تير 1391
salam

خوبی مهران جون؟؟؟

مثل اینک یادت رفته نویسنده وبلاگه منم هسی؟؟؟اخه از اول تا حالا که نویسندت کردم حتی یه مطلبم نذاشتی.اگه تا 3 الی 4 روز دیگ مطالبه خودتو نذاری احتمال زیاد با شرمندگی زیاد حذف میشید

موفق باشی
پاسخ:sharmande.too 2 rooz ayande miam.


morteza tnt
ساعت11:38---31 تير 1391
سلام داداش ببخشید چند روزی کار دادشتم وقت نکردم سربزنم

دختران دریا
ساعت2:20---31 تير 1391
سلام ... واقعا قشنگ بودن مطلبا...
اما از صمیم قلب امیدوارم هیچ وقت غمگین نباشین ...

او که می رود نمی داند؛
اما او که می ماند خوب می داند ...
کاسه ی آب،
معجزه نمی کند ...!


آزی
ساعت17:28---30 تير 1391
خدایا ... آدم های دنیای من ...
تنها فعل هایی را صرف می کنند
که به صرفشان باشد
آدم های دنیای من ...
زنبور ها را مجبور می کنند
که از گل های سمی
عسل بیاورند!
اینجا گنجشک ها به نشستن روی سیم های خاردار عادت کرده اند
از شاخه درخت می ترسند!
خدایا آغوشت را باز کن
می دانم بغض تو هم شکسته
دلم می خواهد سر بر شانه ات گذارم ...


نوشا
ساعت14:57---29 تير 1391
سلام داداش گلم
ببخشید..به هیچکس خبر ندادم
آپت غم داشت خیلی
ولی غماش قشنگ بود و به دل مینشست
ولی دوست ندارم تو غمگین باشی


بهروز
ساعت10:52---29 تير 1391
سلام داداش گلم خوبی؟
مرسی از اینکه از وبلاگم دیدن کردی
وبلاگ شما هم فوق العادست
فقط فک میکنم فونت مطالب خوب نیست البته به سلیقه ست در کل خواستم نظرو بدم
مرسی موفق باشی


behina
ساعت2:26---29 تير 1391
سلام مرسی وب تو هم قشنگه...
{من لینکت کردم }...خوش حال میشم باز هم بهم سر بزنی..موفق باشی گلم


Rahman
ساعت23:30---28 تير 1391
همیشه هر زیبایی عزیز نیست !
اما ....
هرچه عزیز است ؛
زیباست ... !!!


تقدیم به تو


ندا
ساعت22:16---28 تير 1391
سلام.
شماهم وب قشنگی دارید.

اگه مایل به تبادل لینک هستی خبرم کن


ramin
ساعت19:44---28 تير 1391

دَمــَــش گـــَــرمـ ...


بـــاران را مــےگـــویـــــَــمــ

بـــه شـــانـــہ امـ زد وگــُـفــــت : خــَـســتـــہ شُــــدے.. امــــروز را تــُــو اســـتـــراحــَـت کـــُـن...


مـَــن بـــه جــــایـــَـت مـــے بـــارَمـ.....


mersi az hozore zibat


زهرا
ساعت19:18---28 تير 1391
سلام,مرسی لطف داری,اومدم بهت سر زدم

آسمان را بنگر، که هنوز، بعد صدها شب و روز

مثل آن روز نخست، گرم و آبی و پر از مهر به ما می خندد

یا زمینی را که، دلش از سردی شبهای خزان نه شکست و نه گرفت

بلکه از عاطفه لبریز شد و نفسی از سر امید کشید

و در آغاز بهار، دشتی از یاس سپید، زیر پاهامان ریخت

تا بگوید که هنوز، پر امنیت احساس خداست

غم و اندوه اگر هم روزی، مثل باران بارید

یا دل شیشه ای ات از لب پنجره عشق، زمین خورد و شکست

با نگاهت به خدا چتر شادی وا کن

و بگو با دل خود که خدا هست، خدا هست هنوز


غمگین نباش,همه چی می گذره...


roshank97
ساعت19:15---28 تير 1391
سلام ممنون تو هم وبلاگ خوبی داری

30ps
ساعت19:15---28 تير 1391
چقدر وبت ساکتو سرده
مخصوصا با این بکگراند سفیدش!
آدم باید کاپشن بپوشه!!!
یه چیزی!من لینکت کردم تو چی؟
وبت اونقد قشنگه که دلم نمیاد ازش برم بیرون!!!!
بازم بهم سر بزنیااااا


maryam
ساعت19:12---28 تير 1391
سلام ممنون ...
وب توام خيلي قشنگه .... اميدوارم موفق باشي
خوش حال ميشم بازم به من سر بزني منم حتما بازم اينجا ميام ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
28 / 4 / 1391برچسب:, 5 PM |- mehran -|


ϰ-†нêmê§